نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7455
-
الف
+

معرفی سریال پولیسی_امنیتی «گاندو »+تصاویر و خلاصه داستان

داستان اصلی سریال «گاندو» درباره ماجرای «جیسون رضائیان» خبرنگار روزنامه واشینگتن پست است که ۲ اسد سال 1393 به جرم جاسوسی بازداشت شد.

به گزارش آی فیلم2، سریال ضد جاسوسی «گاندو» جدیدترین تولید صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در ژانر پولیسی امنیتی  می باشد که فلمنامه آن براساس وقایع تاریخی این کشور به نگارش درآمده است.

سریال گاندو

این سریال ماجراهای پیرامون دوسیه «جیسون رضاییان» خبرنگار ایرانی آمریکایی روزنامه واشنگتن پست در ایران را که چند سال به جرم جاسوسی در محبس بود، به تصویر کشیده است.

گاندو

بخش های مهمی از سریال «گاندو» در خارج از ایران روایت شده و سکانس‌های خارجی در کشور  ترکیه شهر‌های استانبول و همچنین آنتالیا تصویربرداری شده است.

سریال گاندو

در این سریال درکنار بازیگران پرآوازه تلویزیون و سینمای ایران مانند «محمدرضا شریفی نیا»، «کامبیز دیرباز»، «سید مهرداد ضیایی»، «رضا توکلی»، «لیلا اوتادی» ،«صالح میرزا آقایی» و «فرهاد قائمیان» بازیگران دو تابعیتی و ترک نیز نقش آفرینی می کنند.

گاندو

گاندو

سریال های پولیسی و جاسوسی، از جمله موضوعاتی است كه برای مخاطبان تلویزیون در هركجای دنیا جذابیت دارند و در واقع سلیقه‌ای همه‌پسند محسوب می‌شوند.

بر این اساس در شبكه‌های تلویزیونی سرتاسر دنیا، می‌شود سریال های با این موضوع و رویكرد را پیدا و دنبال كرد که مخاطبان زیادی را به خود جلب می کند.

گفتنی است گاندو «Gando» نام گونه‌ای از تمساح در ایران اسـت. وی را شکارچی کمین‌گر نامیده‌اند کـه قدرت بالایی دارد.

درپیوند با این خبر بخوانید:

بازگشت «رابعه اسکویی» با سریال پولیسی گاندو

«داریوش فرهنگ» از بازی در سریال «آمین» تا «گاندو» + بیوگرافی

ب م

نظر شما
ارسال نظر